Witamy na forum Internetowego Klubu Autorów Rozmaitych. Zapraszamy zarówno Ikarytów, jak i nie-klubowiczów do dyskusji, ćwiczeń i szlifowania warsztatu. Gwarantujemy, że czas spędzony na forum Ikara nie będzie czasem straconym. Jesteśmy tu po to, by uczyć się tworzyć teksty literackie, wspierać dobrą radą, oraz poznawać ludzi o podobnych zainteresowaniach. Celem klubu przede wszystkim jest dobra zabawa, rozwijanie talentu i rozmowy około literackie.
Witam wszystkich.
Trafiło mi się tu z portalu opowiadania.pl i chętnie, jeśli naturalnie moje zdolności pisarskie są na wystarczającym poziomie, dołączę do klubu
Jeśli chodzi o mnie, to w życiu nic odkrywczego nie robię: studiuję, pracuję i opowiadania popisuję, a w tym szczególnym momencie wkurzam się na urugwajskiego arbitra przez którego całkiem możliwe Anglia mi z mundialu odpadła.
Wracając jednak do tematu, co dość istotne, nie lubię pisać na zbyt poważne tematy, wolę "luźną" atmosferę opowiadań. Tak więc jeśli ktoś ma jakieś koncepcje co do tematu dla mnie, to chętnie coś potworzę
Ostatnio zmieniony przez Shiren 2010-07-09, 21:55, w całości zmieniany 1 raz
Czy jesteś spamerem?: Czyżby prawda wyszła na jaw? Nie może być!
Czy umiesz pisać?: Tak.
Czy umiesz czytać?: Tak.
Wysłany: 2010-06-27, 21:31
luminka napisał/a:
studiuję
A co studiujesz?
Czym się interesujesz? O czym lubisz pisać?
_________________ "...może po prostu dlatego, że wszyscy się mylą. Życie ludzkie jest pytaniem, a nie odpowiedzią. I do tego czasu, jeśli się tego nie zrozumie, nie można nic zrobić.
- A co trzeba zrobić, jeśli się to już zrozumie?
- Zastrzelić się."
Czy jesteś spamerem?: W życiu na Litwie nie byłem, więc co za ojczyzna?
Czy umiesz pisać?: taa
Czy umiesz czytać?: taa
Wiek: 99 Dołączył: 27 Lis 2007 Posty: 615 Skąd: San Analfabeto
Wysłany: 2010-06-27, 22:27
Haha, a ja się zawsze ciesze jak Anglia odpada, a jeszcze bardziej jak odpada USA (jak wczoraj). Ale możesz napisać coś, w czym wyładujesz swoje zdenerwowanie.